19 September 2008

Sampaikan Salam Aidilfitri



Sampaikan Salam Aidilfitri anda diruangan Komen dibawah. Semoga ikatan kekeluargaan diantara kita akan berkekalan.


6 ulasan:

Anonymous berkata...

Assalamualaikum...
Kepada sume keluArga DeMi..
mohOn AmPun dan maaF zahir baTin..
halal kan sume makan minum..
teriMalah kasih sayang penuh keikhlasan,kekalkan jalinan,semoga berpanjangan..
agar tautan kukuh di dahan..bahagia kelak dunia dan syurga impian...AMin...
kakak2,abg2,dan adik kesayangan sekalian..
Selamat Hari Raya Aidilfitri..
seMoga lebaran ini,penuh dengan keberkatan dan kegembiraAn...

Tulus IkHlas daripaDa kaMi berdua!!
Miss intan dan Princess ErNy...

p/s:balik nanti jgn lupe bwk kuih raya!!!
taKe caRe!!!

ALI XY berkata...

Selamat Hari Raya diucapkan kepada semua ahli keluarga DEMI. Maaf Zahir sahaja. Batin..oh tak mungkin...ekeke

JimZ berkata...

so DEMI Hari Raya gathering bila? ;)

djdj berkata...

salam
selamat hari raya maaf zahir dan batin buat semua famili demi tak kira di mana juga anda berada.bersempena dgn aidilfitri yg mulia ni sy nk minta ampun dan maaf sekiranya ada salah dan silap, terkasar budi bicara.semoga aidilfitri yg dtg membawa seribu kberkatan dan keinsafan kepada kita semua.akhir kalam, jika makan kueh raye,same2 lah kita ingat sesama kite..

ALI XY berkata...

ye tak ye Jimmy, DJ bila DEMI buat sambutan hari raya? sy tak sabar2 ni... hehehe

ALI XY berkata...

Tahu takpe DJ, time korang makan kuih raya tu, tapau sedikit utk bagi kat aku heheh.. Selamat Hari Raya kepada Semua Keluarga DEMI!!!!