25 Julai 2008

Salam Perkenalan

Asssalamualaikum wbt,


Selamat datang adik-adik, adik-adik perempuan saya, adik-adik lelaki saya, adik-adik 1st year yang belum sempat bersua muka, salam perkenalan dari saya.

kemaafan dihulurkan dari pihak saya kepada setiap ahli kelab DEMI di atas kegagalan untuk bersama-sama kalian baik di alam maya mahupun di alam realiti, maaf seribu kali maaf. Terlalu banyak yang di lalui sepanjang ketiadaan saya mengisi ruang di dalam blog ini. namun begitu, nampaknya, blog ini masih berjalan. saya kira, blog kelab debat mahasiswa intelektual Universiti Malaysia TErengganu adalah antara blog yang paling aktif dalam membentangkan artikel. hampir tidak pernah sunyi (walupun ada, tapi hampirrr), dengan sajian untuk santapan emosi, rohani mahupun akal fikiran. Alhamdulillah, tidak sia-sia usaha kita bersama.

Saya ingin merakamkan ucapan TERIMA KASIH dan TAHNIAH (walaupun sudah terlewat sebenarnya) kepada ahli-ahli kelab yang bergraduat bersama-sama saya, Uzair, Fiza, She, K.Ewin, Syabby, Jimmy, Zahnita dan sesiapa yang saya terlupa nak sebut. Tahniah untuk anda semua. TErima ksih tidak terhingga kepada Uzair, K. Ewin, Syabby dan Zahnita kerana berjaya memaparkan nama DEMI dan arena Debat sewaktu Majlis Anugerah Pelajar Cemerlang. Itulah bukti Intelektual kita masih relevan. Saya kira, dengan kejeyaaan ahli-ahli kelab kita sebagai penerima anugerah terbanyak bagi sesebuah kelab, kita tidak harus gusar dengan berapa ramai yang akan kekal didalam kelab kita. kerna buktinya sudah nyata, orang yang memberika komitmen kepda kelab tidak akan rugi sedikit pun jika mereka benar-benar mahu berjaya.

Benar kata uzair, debat menajmkan fikiran, kelab DEMI adalah keluarga paling hampir yang anda boleh miiliki ketika di UMT, itu semua benar. Saya sendiri sedikit terkilan kerana tidak berkesempatan memberikan ucapan keramatv sewaktu sesi ice breaking dengan junior 1st year tentang siapa DEMI, siapa keluarga DEI dan siapa kita. Rase terlalu rugi. Namun, saya pasti kalian pasti sudah menunjukkan kepada juniors melalui perhubungan kita. Harap-harap, keakraban kita tidak dibuat-buat, dan syaa harap junior 1st year dapat rase ape yang kita rasakan, satu keluarga. Insya Allah.

Akhir kata, buat keluarga DEMI saya, teruskan berusaha, giatkan usaha, tingkatkan usaha, jangan biaraka api semangat itu malap walau pun sesaat, ketahuilah, kita semua ada untuk kita semua. Buat Erny , Intan, JAmes dan ALi di negeri di bawah bayu, jgn putus asa, kita memang berupaya, kerana anda semua memang mampu! Wallahualam. Salam keakraban dari saya.


.:KAMALIAH KASMARUDDIN:.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

wah..tharu baca ape yg kaq kamma tulis neh.perjumpaan kami tetap setiap malam jumaat jam 9 di kafe baru..kami sangat m'alu2kan kdtgn alumni demi untuk bantu kami.hehe

Tanpa Nama berkata...

Cheers to you, Kama! ^_^
I'm sure gonna miss the gal that may that has more to say than based upon her appearance...
Hehe.. ;D